Székhelyszolgáltatásról sokat hallani de nézzük meg mi tartozik bele pontosan ebbe a remek szolgáltatásba.

A székhelyszolgáltatás lényege röviden az, hogy a szolgáltató cég bejelenti a saját székhelyére a mi cégüket is, így anélkül lesz székhelyünk, hogy költséges irodabérlésbe kellene kezdenünk. De a legtöbb székhelyszolgáltató más ügyekben is az ügyfelek rendelkezésére áll és összevonja ezt a szolgáltatást már dolgokkal is mint például a  cégalapítás, módosítás intézésének vállalása, ami nagyon hasznos és sok terhet le vesz a vállunkról.

Gyakran vállalja a bankszámla nyitást és az azzal járó bonyodalmak kezelését ami remek lehet akárkinek aki nem akar ilyen ügyekkel foglalkozni, aztán az alap amit vállalni szokott minden székhelyszolgáltató az a levélátvétel és a hivatalos megkeresések fogadása ezen felül az iratok szkennelése. Ezután a leveleket továbbítják e-mailben, majd hó végén az iratok postázása ( különdíj nélkül). Amit szintén minden székhelyszolgáltató vállal az a cégtábla-kihelyezése az irodára hiszen ez alap mert ezentúl nekünk is ott lesz a székhelyünk, úgyhogy ez elengedhetetlen amúgy is. Vállalni szokták még az irodák a csomagátvételét és annak  megőrzését ezek csupa olya szolgáltatások amik nagyon jól jöhetnek ha valakinek nehézségei vannak a cége elindításában és az út elején ezek nagyon sokat segíthetnek.