A vállalkozások és a szolgáltatók állandó versenyben vannak egymással az ügyfelek miatt. Mindenki magas minőségi szolgáltatással igyekszik az ügyfeleit megtartani, újakat szerezni, vagy elcsábítani a konkurenciától. A székhelyszolgáltatás területén is ez folyik. Egy ügyfél megtartása vagy új ügyfél megszerzése érték, mert ezekből él a cég. Tehát a szolgáltató van az ügyfélért. Persze vannak olyan ügyfelek is, akik inkorrekt módon kihasználják a szolgáltatót, vagy irreális követelményeket támasztanak vele szemben. Egyesek rendszeresen munkaidőn kívül zavarják, vagy elvárnak a szerződésben nem rögzített feladatok elvégzését is. Az ilyen ügyféltől jobb megszabadulni, mert egy bizonyos határon túl már nem éri meg megtartani őket. Mindkét félnél nagyon számít az emberi jóérzés. Ahogy az egyik szeretné, hogy a másik vele úgy tegyen, ő is azt cselekedje, mert a birodalom mindig visszavág. A székhelyszolgáltatás egy bizalmon alapuló munka a megbízó és a megbízott között. Fontos, hogy a megbízott képviselje a céget, a munkaadóját a hatóságokkal szemben is a rögzített feltételek szerint és minőségi munkát végezzen, hogy semmiféle kárt ne okozzon. A becsületesség az elsődleges, jogilag, törvényileg teljesen meg kell felelni. Amennyiben az ügyfél rá szeretné venni illegális tevékenységre a szolgáltatót, az utóbbinak kötelessége ellent mondani, sőt figyelmeztetni annak veszélyeire ügyfelét. Az ilyen székhelyszolgáltatónak van jövője.